Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1955 στην έκθεση αυτοκινήτου Grand Palais στο Παρίσι σε ένα έκπληκτο κοινό που συνειδητοποιούσε ξαφνικά ότι κάτι αλλάζει από το άσπρο μαύρο της μεταπολεμικής εποχής και τα χρώματα και η φαντασία γίνονται ξανά μια πραγματικότητα.Η σχεδίαση όσο και η τεχνολογική αρτιότητα της DS είναι έργο του σχεδιαστή (γλύπτη) Flaminio Bertoni και του μηχανολόγου André Lefèvre που κατάφεραν ενώνοντας το ταλέντο τους να δημιουργήσουν αυτό το καταπληκτικό αυτοκίνητο σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής στην εξέλιξη του αυτοκινήτου.Η παραγωγή της DS κράτησε μέχρι το 1975 και πούλησε συνολικά 1500000 αυτοκίνητα. Πρέπει να αναφέρουμε επίσης ότι πέραν του φουτουριστικού σχεδιασμού της η DS διέθετε υδραυλική ανάρτηση με αυτόματο σύστημα τριών επιπέδων ανύψωσης με αποτέλεσμα καταπληκτική ωδική συμπεριφορά,ημιαυτόματο υδραυλικό κιβώτιο 4 ταχυτήτων, υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός (το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με δισκόφρενα), οροφή από(fiberglass) για να μετατοπίζεται το κέντρο βάρους του οχήματος χαμηλότερα, καθώς και τιμόνι με μία ακτίνα.Τα μεταγενέστερα μοντέλα πληροφοριακά από το 1962 και μετά βελτιωθήκανε αισθητά, άλλα αυτό που έχει σημασία για μένα και γράφω αυτό το post, είναι για να επισημάνω την πρωτοποριακή αισθητική της εποχής σκεπτόμενος πάντα ότι σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε πριν από εξήντα χρόνια ένα αυτοκίνητο τέτοιας απαράμιλλης ομορφιάς που είχα την τύχη κάποτε να το οδηγήσω και πραγματικά είχα την αίσθηση ότι οδηγώ ένα αεροδυναμικό όχημα του μέλλοντος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου